Връщане и замяна

Скъпи приятели, всички стоки закупени/поръчани и доставени до вас се изпращат с опция тест и преглед.
Ако желаете да върнете или замените даден продукт, можете да го направите в срок от 14 дни без каквото и да е основание и ние ще възстановим сумата заплатена от вас съответно в срок от 14 дни от получаването на уведомлението за отказ. Сумите се възстановяват по банков път по реда на разпоредбите на ЗЗП . Моля, попълнете формулярът за връщане.
Възстановяването не включва разходи за доставка, както и разходите за връщането на стоката обратно.
Потребителят следва да изпрати на Доставчикът или да върне обратно стоките във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Доставчикът за отказа си от договора/стоката. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките/продуктите преди изтичането на 14-дневният срок. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания.
Нямате право да искате възстановяване на сумата, ако дефектът е незначителен – например неотрязан конец на дреха. Към пратката трябва да бъдат приложени стокова разписка и формуляр за връщане и замяна. За всякакви въпроси за смяна и връщане можете да се обърнете директно към нас на тел. 0894 510 195 или чрез имейл на [email protected] , да използвате контактната ни форма или да ни пишете в месинджър, като кликнете на иконката долу вдясно на екрана.

Можете да Свалите Стандартен формуляр за право на отказ PDF да принтирате формата и след като я попълните да я изпратите до :

офис на SPEEDY, гр. София, ул.“Никола Войновски“ 67, кв.“Х. Димитър“

Или офис на ЕКОНТ гр. София, Сухата река, до м-н Била, ул. „Тодорини кукли“ 4

Или можете да свалите, полълните и изпратите на нашият Имейл [email protected] Стандартен формуляр за право на отказ Docx

Рекламации

Могат да се предявят рекламации в случай на погрешно изпратен продукт или установени производствени дефекти на стоката. В случай на транспортен дефект рекламации се разглеждат единствено въз основа на протокол за рекламация съставен в присъствието на куриера доставчик.

Messenger